Hva betyr restordre?
Rabattkoden min virker ikke
Hvor legger jeg inn rabattkoden min?
Kan jeg ha åpnet pakken og sett på produktet før bruk av angrerett?
Jeg ønsker å returnere en ordre, hva gjør jeg?
Produktet kan tas ut av forsendelsesforpakning og besiktiges, men produktet mister returrett ved start på montering av produktet, åpning av skruepakker m.m., fjerning av stropper/beskyttelse osv. inne i forsendelsesforpakningen.
1) Kontakt oss via vårt kontaktskjema (klikk her for å skrive en melding til oss).
2) Fyll ut angrerettsskjema som ligger vedlagt i ordrebekreftelsen (eller last det ned ved å klikke her).
3) Send varene tilbake (du må selv betale omkostningene i hht. salgsbetingelsene).
4) Vi refunderer beløpet du har betalt for varene.
Kan jeg følge med på min bestilling?
Du får også sporingsnummeret på e-post/sms når Posten/Bring kan levere ut pakken din på ditt hjemsted.
Må jeg registrere meg for å handle treningsutstyr hos Gorilla Sports?
Er det trygt å handle hos dere?
Hvordan er kvaliteten på treningsutstyr fra Gorilla Sports?
Hva gjør jeg dersom jeg er misfornøyd med et produkt?
Tar det lang tid å motta treningsutstyret jeg bestiller?
Vi vil levere varene til våre kunder så raskt som mulig, men vi ber om forståelse for at vi ofte sender svært tungt gods, så noen ganger kan våre befraktere bruke lengre tid enn estimert.
Min ordre har status 'Behandler', hva betyr dette?
Les mer om de ulike ordrestatusene her.
Er det noen tillegg i prisen som oppgis på nettbutikken?
Fraktkostnader er;
Hentes på postkontor: kr 249 – kr 999 (avhengig av vekt)
Hjemlevering (Skien/Porsgrunn): kr 999
Hjemlevering (resten av Norge): kr 2499
Hente selv (Havnevegen 70, 3739 Skien, man.-fre.: 08-16): kr 99
Kan jeg endre på bestillingen etter at jeg har mottatt ordrebekreftelsen?
Kan jeg hente min bestilling på deres kontoradresse i Kristiansand?
Kan jeg hente min bestilling på deres lageradresse i Skien?
[ppmtoggle title="Kan jeg få varene levert hjem på døra?"]Ja, absolutt. Vi bruker Schenker eller Bring til dette og prisen er kr 999 (Skien/Porsgrunn) eller kr 2499 (resten av Norge).
Gyldige postnummer for levering i Skien/Porsgrunn (med forbehold om evt. feil);
3701, 3702, 3703, 3704, 3705, 3706, 3707, 3708, 3710, 3711, 3712, 3713, 3714, 3715, 3716, 3717, 3718, 3719, 3720, 3721, 3722, 3723, 3724, 3725, 3726, 3727, 3728, 3729, 3730, 3731, 3732, 3733, 3734, 3735, 3736, 3737, 3738, 3739, 3740, 3741, 3742, 3743, 3744, 3746, 3747, 3785, 3787, 3792, 3796, 3798
3901, 3902, 3903, 3904, 3905, 3906, 3908, 3910, 3911, 3912, 3913, 3914, 3915, 3916, 3917, 3918, 3919, 3920, 3921, 3922, 3924, 3925, 3928, 3929, 3930, 3931, 3932, 3933, 3936, 3937, 3939, 3940, 3941, 3942, 3943, 3944, 3946, 3948, 3949, 3996, 3997, 3998
Kan jeg bestille til utlandet?
Jeg har bestilt og betalt, men ikke mottatt ordrebekreftelse?
Dersom du ikke mottar ordrebekreftelsen, kan det skyldes at du skrev inn feil e-postadresse. Merk at noen e-postprogram kan ha feilplassert din ordrebekreftelse til f.eks. ‘uønsket post’ eller ‘spam mail’. Sjekk dette først, og kontakt oss deretter dersom du fortsatt ikke kan finne bekreftelsen.
Hvis du skulle komme til å slette din ordrebekreftelse, kan du selvfølgelig kontakte oss og be om en kopi.
Jeg er ny kunde, hvordan bestiller jeg?
2) Når du har lagt alle ønskede produkter i handlekurven, klikker du på handlekurven oppe til høyre for å gå videre til sikker bestilling. På handlekurvsiden kan du gjennomgå din ordre, legge til rabattkode(r) om du har det, og velge fraktalternativ. Gå deretter til kassen for å betale.
3) Skriv inn e-postadresse og følg anvisningene for å betale med Klarna.
4) Etter bestillingen kan du endre betalingsmåte. Standard er Klarna Faktura, men du kan også velge delbetaling (Klarna Konto) og kortbetaling (Visa/Mastercard).
Det skjer noe feil når jeg forsøker å betale?
Hva koster frakten?
Hjemlevering (Skien/Porsgrunn): kr 999
Hjemlevering (resten av Norge): kr 2499
Hente selv (Havnevegen 70, 3739 Skien, man.-fre.: 08-16): kr 99
Kan jeg få sendt min bestilling til jobben?
Ønsker du at vi sender pakken direkte til din jobbadresse, oppgir du denne som leveringsadresse. Det gjør du i betalingsprosessen i nettbutikken.
Hva slags emballasje bruker dere?
Hvor havner pakken min hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
Det har gått 1-2 dager og jeg har ennå ikke mottatt pakken min?
Uteblivelse av pakker kan skyldes:
– Feil navn på postkassen i forhold til navnet som ble opplyst ved bestilling.
– Mangelfull adresse.
– Én eller flere varer på din ordre måtte bestilles på fjernlager.
Vi finner en løsning uansett hva årsaken er dersom forsendelsen uteblir.
Det mangler noe i pakken min?
Vi prøver å ha flest mulig «reservedeler» på lager, men noen ganger må dette bestilles fra fjernlageret i Tyskland (da blir leveringstiden ca. 2-6 uker).
Om det mangler produkter/deler i din pakke beklager vi selvfølgelig dette på det sterkeste, og vi vil prøve å rette opp i dette så snart som mulig.
Det er en feil med produktet, hva gjør jeg?
Om du opplever feil eller mangler ved våre produkter beklager vi selvfølgelig dette på det sterkeste, og vi vil prøve å rette opp i dette så snart som mulig.
Kan jeg angre på en bestilling?
Ved bruk av angrerett kan produktet tas ut av forsendelsesforpakning og besiktiges, men produktet mister returrett ved start på montering av produktet, åpning av skruepakker m.m., fjerning av stropper/beskyttelse osv. inne i forsendelsesforpakningen.
Ja, du har 30 dagers full returrett på alle våre produkter. Forutsetningen er at du ikke har tatt i bruk produktet og at produktet fremstår som nytt. Ta kontakt med oss dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, så ordner vi dette raskt og greit for begge parter. Deretter vil beløpet du betalte ved bestillingen bli tilbakebetalt i sin helhet, så snart vi har mottatt returpakken og kontrollert at produktet fremstår som 100% nytt. Ved retur dekker du selv fraktkostnaden i hht. angrerettsloven. Vær oppmerksom på at det kan være store returkostnader ved retur av tunge/store ting.
Betingelsen er at produktet fremstår som 100% nytt og ubrukt, og du må dekke returfrakten selv i hht. angrerettsloven. Det er viktig at produktet kan selges igjen ved bruk av angreretten. Om produktet(ene) ikke fremstår som 100% nytt og ubrukt vil vi benytte vår rett til å få kompensasjon for dette.
Kan jeg få pengene tilbake?
Ved bruk av angrerett kan produktet tas ut av forsendelsesforpakning og besiktiges, men produktet mister returrett ved start på montering av produktet, åpning av skruepakker m.m., fjerning av stropper/beskyttelse osv. inne i forsendelsesforpakningen.
Ja, du har 30 dagers full returrett. Betingelsen er at produktet fremstår som nytt og ubrukt. Beløpet du betalte ved bestillingen vil bli tilbakebetalt i sin helhet når vi har mottatt returpakken og kontrollert at produktet fremstår som 100% nytt og ubrukt. Ved retur dekker du selv fraktkostnaden i hht. angrerettsloven.
Hva menes med 30 dages returrett?
Dersom du har kjøpt et produkt og angrer på kjøpet, kan du sende produktet i retur til oss. Forutsetningen er at produktet returneres slik beskrevet i punktet over, samt at du varsler oss om at du vil benytte deg av returretten. Dette må du gjøre innen 30 dager fra det tidspunktet produktet ble kjøpt.
Betingelsen er at produktet fremstår som 100% nytt og ubrukt, og du må dekke returfrakten selv i hht. angrerettsloven.
Jeg har kjøpt feil produkt, kan det byttes?
NB! Ved bytte kan produktet tas ut av forsendelsesforpakning og besiktiges, men produktet mister returrett ved start på montering av produktet, åpning av skruepakker m.m., fjerning av stropper/beskyttelse osv. inne i forsendelsesforpakningen.
Ja, du kan selvsagt bytte produkt når du har bestilt feil og ønsker et annet i stedet. Du må betale frakten det koster å sende returproduktet tilbake til oss. Betingelsen er at produktet fremstår som 100% nytt og ubrukt. Vi sender deg det ønskede produktet så snart vi har mottatt returpakken og kontrollert at produktet fremstår som nytt.
Hvor finner jeg angrerettsskjema?
Ved bruk av angrerett kan produktet tas ut av forsendelsesforpakning og besiktiges, men produktet mister returrett ved start på montering av produktet, åpning av skruepakker m.m., fjerning av stropper/beskyttelse osv. inne i forsendelsesforpakningen.
Når du foretar en bestilling ligger dette vedlagt din ordrekvittering, samt i e-posten som blir sendt ut når din ordre er fullført. Du kan også finne angrerettsskjema her.
Hva skjer om jeg ikke henter pakken på postkontoret?
Om ikke varen(e) hentes på befrakters utleveringssted eller ikke er tilgjengelig for hjemlevering på angitt bestemmelsessted før varen(e) blir sendt i retur av befrakter til selger, så kan/blir kjøper belastet med selgers fraktutgifter (min. kr 500). (ref. salgsbetingelsene).
Selger dere originale produkter?
Hvordan oppbevarer dere produktene?
Hva er adressen dersom jeg vil kontakte dere?
Gorilla Sports AS
Postboks 1524
4688 Kristiansand
Vår lageradresse er:
Colliflow AS
Havnevegen 70
3739 Skien
Kan jeg ringe til dere?
Uansett hvilken måte du velger å kontakte oss på, ber vi deg oppgi ditt ordrenummer tydelig slik at vi kan gi deg best mulig hjelp.
Kan jeg skrive til dere?
Ja, klikk her for å komme til kontaktsiden. Der kan du sende oss en melding i kontaktskjemaet.
Uansett hvilken måte du velger å kontakte oss på, ber vi deg oppgi ditt ordrenummer tydelig slik at vi kan gi deg best mulig hjelp.